2010. január 18., hétfő

A világ legvégén

Most hétvégén egy pontján igazából a világ legvégén-re vágytam, mert egy akkora de akkor balf**sz vagyok, hogy hihetetlen!!!!!És akkora mázlista, hogy igazából senki másnak nincs ilyen szerelme! Ezt leszámítva, annak ellenére, hogy végül nem tudtunk fözöcskézni, nagyon szép hétvége volt! Végre van illatos csodásan illatos parfümön, amit imádok!!!! És ettem Gordon Ramsay féle csirkemellet, ilyen finomat még nem ettem...azthiszem meg van a törzshelyünk!Végre nem kell ilyenen veszekedni:)
És Szerelmes vagyok..igen és tudom változni kell, de fogok is!
Holnap meg jaj de öreg leszek:P(24) nem igazán érzem magam felnőttnek, de talán így a jó:D
Már a munkába is kezdek belerázodni, kezdek nem parázni hogy elrontok e valamit, mert mikor meg odamegyek, h valami itt nem jó, azt mondják csak iktassam..úgyhogy:PAmit meg elrontok nem nagy gáz szerintem, majd kijavítják:D
És Ákos bácsink újabb videót tett fel...ahol megint adja magát:)Szeresük nagyon...és zúzos rock lemez lesz kilátásban.....és most nagyon sok koncertre el szeretnék menni...max nem eszek, de nagyon hiányzik a tombolás..már álmomban is koncerten vagyok:D(igen ez a fanatizmus)
Szóóóval szeretném már, hogy tavasz legyen(Szeged az tuti, innen üzenem annak, aki szeretne jönni, hogy májusban irány Szeged és tombolás)
Itten van a videó,ha kiváncsi valaki:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése