2010. február 8., hétfő

Betegeskedés

Sikerült ágynak dölnöm, ami kínszenvedés volt, nem is csak azért mert nem bírtam felkelni,hanem mert itthon kellett lenni!Egyre nehezebben viselem el, hogy itt élek, főleg mivel Ázik a szobám, ami miatt még a kis nyugalmam, gépezés közben se lesz..igy cipekedhetem át anyám szobájába...remek elhihetitek!Szóval pénteken odaáig jutottam, h nem bírom, mert igy drágámhoz se tudok átmenni..és én beledöglök kb!És akkor 5 órakor csörög a telefonom..drágám íiv, h engedjem be....ide jött, h sok egészséges dolgot hozzon nekem(alma, narancs, finom leves, negro)Igen irigykedhet mindenki, nekem ilyen drágám van(igaz elöször leszúrtam minek jön ide)De nagyon örültem...annyira, h fogtam magam és betegen inkább átmentem hozzá, mert ott mégis vele lehetek, meg ágy ott is van amiben feküdjek, akkor miért ne inkább ott!És nagyon jó döntés volt, mert KiKúrált:)ágyba reggeli, meg teáztatás, szóval minden amit csak kivánhat az ember(igen megint irigyelhet mindenki)úgyhogy meggyógyultam..amig haza nem jöttem..akkor egésznapos sírás, meg minden..oh jee!Kissebb idegi bajok, amik kihatnak a szervezetedre, amik újabb idegeskedést okoznak...jó ez!Nem baj, valentin nap, pezsi, vacsora jön nemsoká ez még életben tart!
Na ennyi volt a hétvégém!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése