2010. február 17., szerda

Csak mert

Mai rossz kedvem eléggé maga alá temettet bennt a meló helyen... annyira nem érzem magam jól ott, de nem para, csak hiányzik a csacsogás meg úgy néznek rám mintha nem oda való lennék..ami lassan igaz lesz....hát ez van!
Nem hiszti elviselem elvagyok 6 órában prüntyügök...aztán haza(baromi unalmas , igen)
De találkoztam drágámmal, és jobb lett a kedvem, persze megint vásárolgattam:Pnem tudom nekem ez segit..tipikus nő:P eszem megáll:D
És hétvégén mozi, popcorn, nagyon hiányoznak az ilyen randik már:D, Szóval estére eléggé rendbe jöttem, bár holnap megint magamba zuhanok kicsit, miért van az, h most a magával melóval semmi gondom, de most a társaságom nincs meg, eddig bezzeg forditva volt:P
Na sebaj, kis zsebpénzt hoz, most megint a nem tudom mi lesz velem periódusban vagyok, de most nyárig nem parázok ezen, majd ha nem vesznek fel, ha felvesznek akkor végre történések lesznek, már nagyon várom, h tanuljak, mert érzem kezd az agyam leereszteni...és nem akarom, kell ami formában tartsa, szóval drukk:)
És kis zene mára is:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése