2010. február 23., kedd

Megint göthös

Kezd elegem lenni, az állandóan jelenlévő, erőtlenségtől.Tegnap óta kb ülni és feküdni tudok, még szerencse, h ülő munkát végzek, bár ma elég nezhezen ment, mivel néha összefolytak a betük, meg a számok...és kezd baromira elegem lenni, h emberek nem tudnak kitölteni egy adatlapot, amire a nevüket meg egy számlaszámot kell irni, komolyan ennyi analfabétát én még nem láttam, plusz gondolja az vicces, ha minden ilyen papirból egy szerződéshez hatot küld egy időben:P mi a francnak
Szóval fél percenként kiakadok...és néha kidobnám az egészet, főleg ma, amikor agyamban a fájdalom, hasogat a mellkasom és alig kapok levegőt...és persze megint mindenki beteg és várom a bacikat!
Szóval szenvedek....semmihez nincs erőm kb. Legyen már tavasz meleg meg minden!
ÉS akkor még Ákosunkat is piszkálja egy rapper, akinek egy száműt nem hallottam és aki nagy szélsőséges..és csinál egy videót, h ő a barátjától hallotta, aki kihallgatta Ákost....de azt h mit nem mondja el...de h Ákos kétszinű, meg álljon a nyilvánosság elé...na ez a kampány gusztustalan ettől a szélsőséges Jobbiktól, fuj!Fankadeli meg elmehet a búsba, magamutogatásával.Kiakadtam, mert kb fél másodpercenkénrt ellenmondott magának, és nagyon látszott, h kampány beszéd, mivel Jobbik embere...gáz!
De készül az új lemez, ami szerintem baromi jó lesz, igen műár 3 taktus is baromi jó!
Várjuk nagyon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése