2010. február 15., hétfő

Valentin nap

Olyan igazán nyugis, fözöcskés, vacsorás...utolsó pillanatban lerohan nekem virágért és csokiért Valentin nap volt:D
És végre tudtam kis meglepit adni...ami szerintem nem volt gicses, de szerelmetes volt...kis szívecske volt benne, igazán kicsi jelzésképpen:D
Szóval tele volt minden romantikával, néha még nehéz elhinnem, h kicsit több mint két éve még itthon sírtam, h nekem soha nem lesz részem ilyenben, és most tessék mindennapos dolgokká váltak ezek. Szerencsés vagyok minden szempontból, és nem is hiányoznak más dolgok, mert ez az ami kell nekem, a törődés, hogy legyen mellettem a drágám és tudom, h mindig számíthatok rá...szerintem baromi mázlista vagyok(ritka férfi típus, aki ha kérsz valamit megteszi, mert szeret és nem kér cserébe semmit)Azért kap természetesen!És most semmi hiszti nem volt:D
ÉS még Lego Indiana Jonesoztunk is..megoldottuk az olcsóbb verziót arra, h romantikusan játszunk:D..mint a borsó meg a héja(L)
Vacsin belaktam de nagyon, kitartott ma délutánig kb:D De Ramsay féle csirke még mindig az ász nálam...persze mama főztje után:D
ÉSÉSÉS...de ez még nem bizti...megyünk Párizsba..amit nagyon szeretném ha összejönne, mert mindenki aki volt ott áradozik róla, és igy családilag egyszerübb kimenni..remélem Zsigriék leszervezik..én kis helyen is elférek:D(szóval drukk nagyon)
Nagy vonalakban ennyi a hétvégém...és sokkal jobb igy meghitten töltenem, mert lenyugszom, bárcsak a hétköznapok is igy telnének, nem lennének gondjaim, egyre inkább érznem, hogy csakis drágámmal tudnám leélni ezt a kis életemet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése