2010. március 28., vasárnap

Fözöcske de okosan

A hétvége megint csodálatos volt, olyan amilyennek minden hétvégének kénne lennie. Nyugis, csak kettesben és főzőcske közösen, romantikusan! Pénteken már főztem finomat amit elvittem drágámnak, el is fogyott:D
SzabiDoki bácsi megnézett, szerinte megmaradok ez biztató:D Nagyjából beszedem a gyógyszereket:P
Szombaton közös reggeli készítés, 11 tájban:D igen nem erősségünk a korán kelés, vagyis én már fél hétkor fenn voltam:P(drágámnak nem erőssége)
Isteni reggelit csináltam/tunk....Aztán ebéd készítés, a szokásos parával:P Ritkán sütök sütit(nem is sűrűn fogok)de ehető volt minden, sőt a zöld fűszeres csirke azt hiszem örökre az étlapon lesz a hagymaleves és a paprikás krumpli mellett:D
Annyira nyugis volt minden....most már egészen biztos vagyok ezt akarom örökre, mert ez tökéletes(L)
És mostmár kezd egyre biztosabb lenni a Párizsi út amit annyira várok már, h nagyon, csuriban a kezem h semmi ne jöjjön közbe!(mindenkinek csuriba azonnal)

ÉS szerelmes vagyok, ha még nem tűnt volna fel valakinek:)

Ennyi
U.I.:Még mindig nem tudok napirendre térni Ákos új frizura berendezkedésén, meg stílusán, szoknom kell de nagyon:P
Képeket a honlapon meg lehet nézni, ide nem rakom ki mert nem jön be:P:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése