2010. március 15., hétfő

Hosszú hétvége

Betegen kezdődött persze, és persze nem tudtunk elmenni bonanza klubba, nem is én lennék ha eljutottam volna...szóval pénteken szó szerint bedöltem az ágyba és csak a szivecskés csokira ébredtem:D..aztán nagy dozisban kaptam a teát, levest és minden folyadékot ami fellelhető volt:D Nagyon köszönöm az ápolást:D

Szombaton fekvés...estére már elfeküdtem magam, igy elmentünk sétálni...és véletlenül nyitva volt a jegyárusítóhely:D...Magvettük a jegyet május 22ére...sokkal jobban lettem:D(meglepiből még drágám elmondta, h amúgy szállás is megvan mert elintézte:D)Mostanság új szabályokat állítottunk fel, és kezdenek bevállni, így gördülékenyebb minden
Ugyhogy meggyógyultam hirtelen....de olyan gyorsan elment ez a 3 nap, hogy nagyon
Jah a legnagyobb sztori, beültünk Il Trenoba falatozni, és én persze milyet kapok, olajban tocsogós tésztát,mint Ramsay tanítvány azzal a lendülettel vissza is küldtem:D
Oda se megyek többet:D Szóval még ilyet se tettem:D
Amúgy pihenés, nagy séták voltak, és persze vásárlás, bár szerintem igazán jó üzlet volt a lila kabátom :D
ÉS még erősen barátkozom Ákos szük nacis stilusával..szoknom kell...remélem mire május lesz és meghallgatom az új dalt, már jól leszek e témában:D
Nagyon várom már...ne jöjjön közbe semmi!mert harapok!

Azért kis rossz ért ma, de inkább szarul esnek dolgok...és akik miatt szarul esnek, észre se veszik, h nekem dolgok mennyire szíven szúrnak(nem hiszem h rossz ember vagyok, én mégse kapok támogatást igy senkitől...na mind1)Vagyis helyesbitek mert egy embertől nagyon..többi meg lehet....na nem fejezem be, mert megint kapok

ennyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése