2010. március 1., hétfő

MA jól vagyok

Ma olyan kis pörgös napom volt...és ma végre tudtam pletyizni...meg elvileg nem rontottam el semmit, csupa fontost kérdeztem:P
ÉS a csajszi akivel jól vagyok ma jó tanácsot adott, mondta ő is csomót elrontott...és ne törödjek vele, mivel még csak most kezdtem, és igazából azt látom, h a régiek is elég fatálisat rontanak...és a aki tanított igazán nemm mondott el egy fontos dolgot:P ami ma derült ki, de ezt tényleg nem az én hibám, mivel ötvenszer kérdeztem rá, és nem mondta:P..

A hétvége nagyon jól telt, bár esett persze, igy nem sokat sétáltunk, már nagyon várom a tavaszt, mert jók az otthon ülős hétvégék is, filmezés meg miegyebek:D
de azért a nagy séták mászkálás is kell már....de 13-án ha belegebedek is elmegyek Bonanza klubba, mert kell egy kis tombolás meg zene, de csak ha Bonanza vagy Ákos, remélem semmi nem jön közbe:D Ja aki akar jöhet:D Mi megyünk csatlakozni nyugodtan lehet:D


És most eléggé fel vagyok dobva, ritka esetek egyike...mondjuk melóm megitn el fog fogyni, de szerencsére van mást csinálni:) és ma végre igazán éreztem a tavaszt, persze hideg lesz megint, de most még az esőnek is örültem mert olyan jó levegő volt, és minden cicám várt a kapuban és rohant elém, imádom ezeket a kis dögöket(föleg mucurt)mert mindig hazavárnak és látszik,h örülnek, főleg ha szatyor étel van nálad:D:D(nem érdekből, áh)

Még Írok egyszer
és egy kis videó a végére:(mert szeressük)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése