2010. március 21., vasárnap

Rája simogatás

Hétvégén végre igazi tavasz volt, ki is használtuk, állatkert helyett inkább torpicáriumba mentünk,ami szerintem tök jó, főleg h nagyon közel lehet lenni nagy vadállatokhoz...imádtam hogy cápákat láttam tök sokat, és félelmetes volt, ahogy fölötted elúszik, élveztem mint egy kisgyerek...és a végén még ráját is simogattam, bár engem mindig elkerültek,de nagy nehezen megsimiztem egy kissebbet:DTényleg élveztem, mondjuk a madárpók nézést kihagytam:D
ÉS szikrázóan sütött a nap, és meleg volt és végre szoknyában lehettem...már nagyon kellett a napsütés
Többet ugyan nem ülök be semmilyen kajáldába mert megint zsíros volt a kajám..úgyhogy inkább otthon eszünk :D

MEg volt az andalgás meg minden ami tavaszkor kell..és jövő héten fözöcske van végre :D
Meg össze akarok hozni egy piknikezést többen...ha már nagyon jó idő lesz!
volt egy 3 óra amiről nem irok most:P(bocsi innen is)de azért volt migiribigiri:D

Képek

ennyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése