2010. április 26., hétfő

Napsütés, Margitsziget

MA kicsit kómás voltam egész nap, mivel nem aludtam semmit éjjel hála drága macskámnak, aki fülsüketitően nyávogott...napközben aludtam, amitől tök kóma lettem.
ÉS tiszta szédültem, de elmentem Drágám elé mert hihetetlenül hiányzik mindig....ettünk , voltunk kedvenc kávézónkban, és két év után kimentünk szigetre...Csiripeltek a madarak, én szédültem...jó volt:D

Pedig nem akartam nyomott lenni...kb a szervezetem romokban ...de már csak 3 hét és Szeged az kicsit fel fogja dobni a dolgokat...jah Tegnap este ünnepléskor figyeltem Ákos bácsit, de nem láttam erre ma kiderül ott volt ahol én...kiborító:D

De csütön jó kis újság vásárlás lesz, kb meló helyett azt fogom olvasni:D

Semmi kedvem bemenni holnap rahedli papírmunka vár rám...és már unom h senki nem tud semmit arról amit kénne csinálnom, ha valamit megkérdezek...jó belejöttem, de annyira nem mondtak el semmit..és leszarják h csak na...de arra jutottam 55 ezerért én is leszarom, diák munkával 5ször ennyit keresnék...úgyhogy...

ÉS Össze akarok költözni drágámmal, úgyhogy amint biztos lesz a lehetőség(csuriba a kezeket)már pakolok is...
ennyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése