2010. április 1., csütörtök

Nyári tervek

Már nagyon várom h május legyen, mert akkor beindul az élet végre!Kell már valami történés, meg fel kell rázni kettőnket is, pont ideálisak lesznek az elutazások, ahol senki nem zavar minket....nekem már nagyon kell!Elmondani nem tudom mennyire sivár most minden(na nem kettőnk között)hanem úgy általában, melóhelyen se nagyon van barátkozás, nem igazán érzek senkit közel, jópofizni meg sose tudtam.Mindenki annyira felnött már ott, én meg annyira nem!NEkik hiába is magyaráznám, h uh de szupi Ákos koncertre megyek, nem igazán értenék, már mindenki házas, férjeiket beszélik ki, igazából kiakadtam egy két csajon...szóval nem az én világom!
Nagyon rossz igy sokszor...hát ez van
és most nagyon hiányzik drágám is, keveset látom...ami szintén pocsék, nekem már neki kénne föznöm mindennap, és várni haza..mert én erre vágyom mindennél jobban, lelkem is rendbe jönne és nem lenne idegösszeroppanásom két naponta.
De kb erre jóóóóó soookáig semmi esély, pocsék érzés látni a sok velem egyidőst, aki összeköltözik, házasodik emg minden, na nem a házaság miatt, bőven ráér(elég a jegyesség is:D) hanem mert már megállapodtak..én meg.....és ezt itt tudom csak kiirni....(drágámat már lefárasztottam ezekkel)
És akkor jönnek a kisebb nagyobb pofonok....
De felvidultam mert Ákosos lesz már ez a hónap, szülinap, cd, újság cikkek, videóklipp...jaj de szeretem ezt az időszakot!:D
EMgmaradok kis fanatistának, nekem ez maradt kb minden régi dologból, ami mindig meg lesz(meg drágám)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése