2010. július 12., hétfő

1 nap meg egy kicsi

Uh már nagyon közel van az indulás!!!! El nem tudom mondani mennyire várom...De azért ez a hétvége is csodás volt. Pénteken már alig bírtam a melóhelyen, persze lett káosz, mielőtt eljöttem, de leszarom nagy betűkkel. Én nyaralok ezerrel! Szóval hétvégén volt kis vásárlás, de mértékkel, szerintem minden napra más felsőm lett:D De a szoknyámnak örülök, mert szellőszik,bár talán nem lesz meleg, csak ne essen könyörgöm!
Betegség ellenni gyógyszert beszedtem, többet nem kell!!! Vasárnap pihegés, főzőcske, Spanyol meccs...VB győzelem(1 góllal)Hihetetlenek, és Cassilas ahogy sír, édespofák na:D Szóval eltelt a hétvége, ma megdöglök a melegtől, kb átaludtam a napot:)

Ennyi

Drukk, h ne essen, és h minden okés legyen!
Szombati Ákos Iconról egy kedvenc:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése