2010. szeptember 22., szerda

Pocsék nap

Igazán lehet én vagyok aki sokat vár el, de ha hétfőn megbeszélem a dokival, h szerdán(ma) fél 8ra mehetek hozzá, akkor elvárom, h ne késsen 1 órát, mikőzben nekem rohadtul dolgoznom kell, mert halomban áll a melóm...és akkor ne legyek hisztis, mikor 3 hete szenvedek a bajommal és megint nem jutottam sehova, csak baromi korán keltem, és egy órával később értem be, hogy aztán a halom papir ellepjen...fasza...de hát ne hisztizzek..jó majd amikor szenvedni fog a bajokkal és már legalább két hónapja kisebb szünetekkel majd ne hisztizzen(ja a doki a család barátja pfff...)mehetek az én drága, ön haldoklik dokihoz fasza, h aztán ne segítsen semmi..jó nem hisztizek!!!!(kezdek nagyon kiborulni dolgokon és nem nagyon tudok már átlépni rajtuk sajnos)

De itthon várt Drága dalom és most jóóó. csak sajnos ez se oldja meg a bajomat... De legalább Ákos.

Kiborultam, hisztiztem tessék lehet kioktatni!

1 megjegyzés:

  1. megtaláltam a város legjobb málnafröccsét!
    2 ebből és máris szebb lesz a világ ;)
    a papírmunka megvár - én se szeretem az enyémet :P

    VálaszTörlés