2010. október 7., csütörtök

Pocsékul

Szervezetem egyre inkább feladja, mostmár kb minden bajom előjött ami lehet. Gondolom nagy gebasz van ott bennt, csak orvoshoz nem jutok el. Majd ha elsorvadok szólok. Most megint a pocsék fázisban vagyok, igazából ki se jöttem belőle, max nem volt annyira pocsék. Kisebb örömök érnek, amik nagyok igazából csak valami rossz történik és eltörpül amelett, persze nagyon várom a 20át meg az Ákos napomat, meg úgy az egészet. HA addigra összeszedném magam jó lenne, de érzem nem fog menni. Valami mindig rossz.(igazából ugyanaz mindig csak még húzom halasztom)

Tanulni is elkezdtem, de para ez a mikroökönómia, érdekes lesz megtanulnom. De a szabadságom lebeszéltem bennt, kb leszarták mikor megyek el. igazából megint előjött az érzés, h mintha ott se lennék. észre se vennék ha többé nem mennék be. Ma konkrétan zenét hallgattam és nem hallottam senki mást. HAlálosan unom a melóm igazából, szar pénzért dolgozom, és még túlráznom is kell. ez az én formám..Jah de legyek pozitiv egyesek szerint.

Jó hír még, h blogos lánynak akit szoktam olvasni megszületett a kisfia, nagyon cukker és kb a méhem görcsölt be, h nekem sose és semmikor nem fog összejönni jelen állapotban egy gyerek. MErt ok mondjuk elvégzem a sulit, ha elvégzem de rögtön nem fogok rendes melót találni, mondjuk legyen egy év mire ok lesz. és akkor nem mehetek el rögtön ez volt 5 év kb. és még nem laktunk együtt kb. érdekes lesz igy 10 év múlva, amikor is 35 éves leszek....jó manapság ez normális, de nem akarok 60 évesen menni az érettségire. szóval kb sehol se látom h nekem normális időben összejönne ez(más szempontokat nem is említek)

Szóval baromira nem vagyok pozitiv és baromira egy valamire akarok koncentrálni és ezért baromira fogok hanyagolni dolgokat. És meg akarok gyógyulni rendesen.

Ennyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése