2010. november 7., vasárnap

Besokkaltam

Ma azt hiszem sok mindenből újfent elegem lett...nem változott semmi. Sajnos. Ez van, most már álomképet se kergetek, nem is fog változni. Koncentrálok a tanulásra. Mert valamit kell kezdenem magammal. nem várhatók mindig ugyanarra. Amúgy semmi se történt, bár van ami rosszul esett, kiesem bizonyos körökből, konkrétan nincs senki akivel beszélgethetnék. Bennt borzalom a köbön. Éhbérért néznek levegőnek. Jó érzés tényleg.

És tényleg elment a kedvem a költözködéstől, konkrétan ki se pakoltam múltkor, kb itthon meg ott se vagyok otthon, besokalltam. Eddig bírtam.

És még mindig nem tudom lesz e Ákos az x faktorban:P borzalom. Kíváncsi vagyok kamu e vagy tényleg bevállal egy ilyet, amit sose szokott. Mondjuk megértem ha igen, én élvezni fogom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése