2009. december 22., kedd

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁés még ÁÁÁÁÁ

Legszebb év lezárás komolyan mondom ami ebben a két napban történt...Megkaptam a legjobb ajándékot amit lehet...amellett hogy lett melóm, kaptam drágámtól playstation 3at..amiben csupán az az érdekes hogy végre ezen keresztül meg tudtam nézni Ákos blu-ray-t amitől a karácsonyom csodás lett, mert tudom ciki meg minden...de én annyira de annyira meg akartam nézni...és valami csodálatos, mind a hang mind a kép, igaz a tvnk haldoklik igy nem tiszták a színek, de nem igatzán érdekelt, mert mint egy 5 éves úgy szereltem össze az ajándékot a tvvel és raktam be ezt a lemezt..anyuék csak mosolyogni tudtak...és ááááá valami fergeteges...és végre igazán meglepődtem ami nekem plusz öröm(gratula drágámnak, h el tudta titkolni:D)
És most kerek a világ, és pörgök ezerrel, és nem azért mert ilyen baromi drága ajándékot kaptam(kicsit azért rossz érzés, hogy én nem tudok soha ilyen nagy ajándékot venni)hanem mert olyan párom van aki még a csillagokat is lehozza nekem(ha kérném lehozná!)És mindezek mellett minden rossz eltörpül ami miatt keseregtem, mert ez a két hét csodás volt, nyugi volt, de azért volt esemény meg minden.
Mindent egybevetve talán a legszebb karácsonyom lett ez így!
És most gondolkodhatok mivel viszonozzam ezt a sok szépet:)
Szóval Happy minden és áááááá(nem tom máshogy kifejezni)

Köszönök mindent!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése