2009. december 23., szerda

Hosszú és tartalmas nap

Ma eléggé menős nap volt, persze hajnalban nem tudtam aludni, miért is ne pont mikor eleve korán kell mennem el...szóval alig aludtam:P aztán kilenc tájt elmentünk munkaügyi központba, h végre kijelentsem magam, és elhozzam papírokat..kevesen voltak, odaadták amit kell...aztán még elvileg pénzt is kapok:P majd kiderül
Majd elindultunk Verőce felé...előtte még anyucim karácsonyra megvette nekem a játékot amit szerettem volna az új csodához:D és ő is játszott ma velem...ügyi anyum van:D
Aztán még gyorsba, nővérem megint spontán volt ,vettünk egy fényképezőt, mert miért ne...szóval ma már megörökítettem a szép házat, meg Palkó kutyust, meg Mira cicát:D
Nővérem finom kajával várt, be is laktam aztán még boroztunk..szóval jól elálmosodtam!De mire odajutottunk mindenem vizes lett kb, mert Falun minden olvadt és állt a víz:P
Nagyon kis otthonos lesz a ház, most még halomban álltak a dobozok, de csini lesz:)
Aztán haza vonat..aztán kiprobál új játék...:D Anyám szerint most élem a második gyerekkorom(milyen igaza van)
Holnap fa diszítés meg sütés főzes(azthiszem nem ezekben a napokban fogok lefogyni)aztán közös játék....szóval szép lesz ez a karácsony,bármennyire is azthittem nem lesz az(azért egy valaki nagyon fog hiányozni a 3 napban, mert szeretem)Holnap megörökítek mindent....majd jókat megosztom másokkal is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése