2010. január 7., csütörtök

Mire vagy jó?

Szóval 4 napja dolgozom...viszonylag végre egy nyugis meló...már csak bele kell jönnöm...de azért szerintem még egy két hét és profi leszek, azért van bonyolultsága...mivel egyszerre több mindre kell figyelni...de azért megoldható! Ma már barátkoztam úgyhogy haladok!Most érzem úgy hogy igazából nincs gondom a melóval semmi..na jó a 6 órás ülés fárasztó...de nem is nagyon vágyom hogy mindig csacsogjak, igy is nehéz odafigyelni, h mindent jól vigyek fel. Jah a nagy lényeg semmi de semmi köze a telefonáláshoz:D ami nálam nagyon nagy szó!Adatot felvinni meg nem nagy cucc, remélem nagy hibát nem fogok csinálni, bár ahogy hallom mindenki csinál..szóval...biztos nekem is lesz!Mondjuk ma is volt...második napja csinálom az egyik feladatot, még elnézhető..és kijavitható volt...és én vettem észre...ugye nem gáz?
Munkatársak is jó fejnek tünnek...de azért hiányzik hogy valakivel dumáljak...aqkivel tudnék tök más szóbában van és nem jöhet át oda hozzám..ott szigoruság van!Ebben is most mázlim van(lekopog)hogy nincs vasszigor....igy jobb azért dolgozni, hogy nincs rajtad ez a nyomás!
És jelentkeztem suliba...már csak ki kell fizetnem, meg feladnom a papirokat....és harmadik helyet is találtam lehet, hogy az lesz a legesélyesebb...az se rossz..végre ugy kezdek egyenes pályára kerülni...most jóóó..na azért még vannak hisztis pillanatok(egy valami nagyon nagyon kell még, az a bizonyos nyugi, egy tök külön lakásban a drágámmal)mondjuk igy ha lesz suli...még messzebb kerül mert azért huzos az ára, de remélem ha esetleg megtörténik anyu azért kisegit suli ügyileg...pfff nem tom!
Na megint sokat irtam!
És még Ákos klipp is fér ide:

2 megjegyzés:

  1. 1 nagy piros pont a klipért ;)
    és még egy nagy piros pont előzetesen a jövő keddért ;)

    VálaszTörlés