2010. január 10., vasárnap

Gyerek vagy nem gyerek?

Mostani hétvégém nyugis volt meg nem is!Pénteken már alig vártam, hogy vége legyen a napnak, hogy végre mehessek drágámhoz, aki szerencsére hamar végzett!Aztán punnyadás, Appolo 13 nézés..bealvás:D Szombaton én bolond kitaláltam hogy szoknyába megyek el a tortákért, jah igen drágám apukájának szülinapja volt, és mi lettünk elküldve tortáért...szóval szoknyában indultam neki, ami nem lett volna gáz, mert nem fáztam..csak mégse volt jó ötlet:D!Viszont Esterházy torta volt, amit imádok...és nagyon jó az a cuki, kb ezren vannak benne, mert olcsó és finom!Szóval délután megint nagy ebéd...aztán 5 fele megérkeztek a lurkok...szép és jó...csakhogy berakták a mi szobánkba őket, hogy akkor mi pesztráljuk már őket!Amúgy édesek meg minden, Marci kölök valami tünemény a szőke fürtjeivel meg a félig beszéd félig hadarásával!Szóval egész álló este ment a repül a kigyó játék(igen ilyenkor jön rá az ember ha gyereke lesz, kevésbé idegtépő játékot kell venni a gyereknek, bár most bebizonyosodott, hogy egy egyszerü plüss kigyó is mennyire idegtépő tud lenni!)Szóval végén minden plüss repült, aztán nehéz gyerek rám ugrált, aztán....szóva volt ott birkózás!Felnőttek örültek a csendnek és hogy nyugiban beszélgethettek:D Jó fejek! De azthiszem a kérdésre a címben nálam GYEREK! mert bármennyire is fárasztó tüneményesek...csak mág jóó pár évig várok azthiszem:)
És holnap meló...és lassan öregebb leszek egy évvel:P De ha minden jól megy megint külön hétvége lesz főzőcskével, ami nekem nagyobb ajándék bárminél!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése