2010. január 11., hétfő

Nosztalgia

Nem tudom ma eléggé nosztalgiás hangulatom lett..kezdve reggel kilpve metróból elkapott az érzés milyen volt mikor anno 2007-ben szeptember 16-án ugyanígy léptem ki a metróból és akkor még izgultam meg minden és nem is gondoltam volna akkor, hogy kiérve életem 180 fokos fordulatot vesz...fura volt visszagondolni, de nagyon jó...!aztán melóban mivel már nagyon untam a csöndet beraktam a drágám zenegépét, amit nálam hagyott...és nem is emlékeztem mik vannak rajta...itt már kevésbé szép emlékek törtek rám mikor magnát hallgattam.....ez már kevésbé jó érzés volt..sőt erősen elgondolkoztam hogy kikapcsolom, mert nem jó, feltörtek az emlékek, ahogy mászok a hidegben a szállodába dolgozni és egyedül vagyok(brrrr..sohatöbbé ne jöjjön elő)
Most megint magam alatt vagyok kicsit...kezd eltünni az alagút végéről a fény(fránya anyagiak, fránya nem akar sehogyse összejönni semmi) és közben blogokat olvasok...érdekes embereket lehet megismerni igy, van egy blog amit imádok..a csaj hihetetlen életszeretettel rendelkezik...annak ellenére milyen borzalmak történtek vele, és mindig megnevetette ahogy leirja a dolgait...és hogy ketten milyen szerelmesek...édesek:) Na nekik már beindult az élet, mondjuk kaptak rendesen! Ilyenkor is rám törnek emlékek...illetve elképzelem milyen lenne végre nyugiban lenni(nem tudom leírni mennyire kell már nekem ez, kb mint a levegő)Már néha enm szivesen jövük haza, és nem azért mert utálok itt mindenkit, csak már annyira de annyira ááááá! És akkor a gondok, számolgatás...és a vége ugyanaz..sehogyse fog összejönni és nem azért mert nem küzdünk...ez a sz*r anyagias világ, hogy már az se elég amit keresel...mert a sok .....szóval na ép ésszel nem igazán tudok saját lábra állni!
Úgyhogy ma csöndben ülök és nincs kedvem semmihez...mondjuk egész nap csöndben voltam, ami egy két héten belül felöröl szerintem és elfelejtek beszélni:)sokak örömére
Holnap meg fogalmam sincs mi lesz, vagy bejutok vagy itthon maradok!ki tudja.

U.I.:ÉS még a BKV sztrájkról is nosztalgia jut eszembe, csak egyáltalán nem a jó féle sőőőt(de hülye is voltam nosztalgia ez)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése