2010. március 7., vasárnap

Minden SZupi, csak a tv nem

Most kiakadtam, ez kész...soha többé nem hívom fel a kábeles ügyfélszolgálatot, én két perc alatt megjavítom a tv, ezek küldenek egy szerelőt, 5 nap múlva...ehhh beszarás
Na mind1, még így estére izgi dolgok kellenek, meg kiakadás
Amúgy minden tökéletes volt, az általam kreált kaja, mindenkinek ízlett, még drágám anyukájának is, büszke vagyok kicsit:D
Voltak nevetések, én nem tudom már elképzelni ezek nélkül az életem, sose tudnám már drágám nélkül leélni kicsiny életem, voltak nagy beszélgetések, kezdünk visszatalálni magunkhoz, volt nagy séta, tervek...ezek hiányoztak kicsit már, de megoldottuk
de ez a hó kiakaszt, basszus március van!!!!!!!4Szóljon valaki odafennt, h kicsit elrontották a dolgokat:)
És jövő héten kis bulizás lesz, vagyis ez a terv, aztán majd kiderül mi lesz...mivel hétfőn nem kell menni, most hosszan együtt leszünk:D Aztán anyuval megyünk kicsit elvegyülni tömegben..hátha Ákos bácsi is ott lesz, meg jók ezek anyuval, régen voltunk ilyenen!

Ennyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése