2010. március 5., péntek

Nevetések

A gödörböl van kiút méghozzá, ha a szerelmed igazán megnevetett, de úgy igazán, hasfájosan:D Mi bajod lehet ha ilyen ember van melletted?...semmi de semmi!Persze a szokásos hülye voltam meg minden....
Ugyhogy ha bajom lesz rohanok hozzá, és nevetek vele együtt a sok hülyeségen....és akkor egyszer minden megoldódik, nem görcsölök már, persze sok mindenen fogok, de egy dolgon már nem azthiszem!
És nagyon bekajáltam, és még csodálkozom h csusznak fel a kilók:D
MAjd jó időben mászkálok ezerrel, de megint hideg van...pedig én már szoknyákat is elővettem:D

Oh és hivatalos a hír...Ákoséknál jön a gólya:D:D:D...tökre örülök, és anyám felhiv munkahelyemen, h nagy hire van...mondom áh terhes a nővérem erre elkedzdi, jah nem, csak Ákoséknál lesz gyerek, pafff....én már 3 hete tudom ezt:P hozza rám a szivbajt:D
de vicces volt:D
Bár egy unokaöccsnek vagy húgnak nagyon örülnék, imádok babázni:Dnekem még ugyis van 10 évem hivatalosan:P
Addig valakinek a gyerekét dögönyöznöm kell:d

Ennyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése