2010. április 19., hétfő

Hétvége igazából

Szóval remek kis hétvégét hoztunk össze mi ketten. Pénteken sétáltunk és persze én vásároltam:Pennyit a spórolásról....Szombaton kulturálódni akartunk, így elmentünk Füvészkertbe..jah kb fele fel volt túrva, igaz szép volt a cseresznyefavirágzás...egy darab fa, meg két kicsi...meg 5 db kép ki volt állitva...mindezt 600 frintért...na nem baj, ezt is megnéztük...aztán haza kajálni amitől bealudtam...majd mozi, hát érdekes ez a Clash of Titans....olyan egyszer nézhetős....
Na de a sokk, az a túl a barátságon volt, gondoltam mivel ocsóért adták megnézzük mert Drágám áradozott h az milyen szép film, hát kövezzetek meg de én semmi szépet nem láttam benne, csak két pasit aki mindig azt csinálná, de összevesznek mert az egyik jobban b**i mint a másik:P és ezt oscart ért????most komolyan...én kiakadtam...tudom rasszista vagyok ez van..nem birom a meleg filmeket:D főleg ha fél óránként beleböfögnek egy mondatot:P

Sajna haza kellett jönnöm:P

DeDe....és most itt hallgatási szünet..majd ha megvalósul leirom, mindkét dolgot:P

Ennyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése