2010. április 22., csütörtök

Új séró, de a régi élet

Végre sikerült eljutnom fodrászhoz, egyszerű frizkót csinált, de tetszik, ha másnak nem így járt...benti létemet jól ecseteli, h kb senki se vette észre a változást:P
NAgyon nem találom ott a helyem, megyünk valami színházba előre tartok tőle, mert kb egyedül leszek mert én nem tartozom oda...és még nem tom nekem kell e fizetni, mert igy májusban rohadtul nem lesz erre pénzem:Dvicces lesz

De kedden megleptem drágám, remélem örült neki, legalábbis úgy látszott:D
Szerdán ott aludtam, és holnap is talizunk, ilyen hét is ritkán van:P
ÉS holnap LOST kiállítás, kiváncsi leszek milyen, legalább ingyen van:D

ÉS Április 29én fullon csak Ákosról szól a rockinform, tuti megveszem, még dvd is jár hozzá:D..birom a turné időszakot, akkor a vizcsapból is Ákos bácsi folyik:D
És már csak egy hónap és Szeged!!!!

Ennyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése