2010. április 8., csütörtök

Mozgalmas napok

NA héten nem unatkoztam, tegnap társadalmi munkát végeztem...két sráccal, hát érdekes volt, elfáradtam hazajöttem:D
Kb kétszázszor meghallgattam az új dalt, az a helyzet, h IMÁDOM...a klipp, nagyon eltalált, jó ez a tini rockos stilus, igazából megértem h 42 évesen 24 akar lenni, de neki sikerül is:D

MA sétáltunk Fannival, meg fagyiztunk már kellett nagyon ilyen dumcsis nap, bocsi, ha sokat dumáltam:D
Holnap hétvége, kettesben a nagy új tv-vel...érzem ebből ps3 és tv-zés lesz:D(Fanni szavaival kocka és kockáné:D)
ÉS vasárnap izgulhatok...izgi lesz, infot szállítok anyunak, meg nézem az eredményeket...jóó lesz!

Ennyi

u.i:Ákos koncert nemsokára:D:D:D Nagyon várom...na meg Párizst(persze Fanni most beültette a bogarat a fülembe:P...remélem érti)

1 megjegyzés: