2010. április 11., vasárnap

Nagy Képernyő, Ákos Blu ray, meg minden jó

Hétvége pompásra sikerült megint, és Szabinál már nagy képernyős tv van, ami király:D
Valami gyönyörű az Ákos Blu ray ilyen nagyban, na meg az új klipp is:d
Volt fözöcske is, de azért pénteken dözsöltünk, és pizzát rendeltünk, na meg két órát drágám azzal töltött, h megoldja a Lostot is nagy képernyőn nézzük, kicsit untam magam:P Tudtam volna mást is csinálni, meg persze nekem volt igazam, de nem hallgatott rám, puffogtam, de aztán megoldódott....
Szombaton vásárolhatnékom volt, de szerencsére megálltam, csak ajcsiba vettem pólót drágámnak, meg magamnak menő övet...
Nagyon is jól telt a nap...délután mini helikoptert akartunk röptetni..hát eltörtünk:P szóval én pánikolok mit szól majd Szabi, remélem még enged minket oda hozzá romantikázni:P:D

Annyira rossz volt ma drágámat ott hagyni, nehezen viselem ezeket mostanában...kicsi lökés kénne, valami aztán jobban lennék!

MA megtettem amit megkövetelt a haza(szavaztam)!Este meg majd izgulhatok...meg várhatom anyu hívását, h mi van náluk...remélem nem lesz gond náluk és hamar végez.

Ennyi
u.i.:JAh és volt Ákos beszélgetés tvben, hát én imádom ezt az embert, olyan szépen tud azokról a dolgokról beszélni ami érdekli, meg durván meg tudja fogalmazni amit gondol és még vicces is...bárcsak én is ilyen szilárdan gondolkoznék egyes dolgokról...meg ilyen baromi magabiztos lennék...irigylem nagyon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése