2010. június 20., vasárnap

Rég írtam

Elég régen írtam, drágám már megjegyezte, h nem írtam le a közös programokat.Volt itten dob meg basszus előadás Ákosunkkal, ami még mindig bizonyítja, h imádom a pasit, mert irtó jó fej. Bár hetven fok volt, de volt kis koncert, ami agyon jó volt. Sajna Fanni addigra már elutazott, azóta tudom viszonylag jól megvan, csak sok a meló, remélem sikerül rendbe jönnie lábilag. És kíváncsi vagyok a képekre, még nem kaptam:s
Persze itthon megint állt kicsit a bál...bajok mindig vannak. Otthon sikeresen becsapott a villám, bojlernek annyi, mondjuk még baromi mázli, h nem gyulladt ki a ház, igy viszonylag olcsón megúsztuk, de nem szeretnék több ilyen hívást kapni. Tegnap mászkáltunk, kaptam nagyon csini papucsot, meg nadrágot,de előtte még az általam vett papucs szét szedte a lábam.De ez kényelmes és Gisele Bündchenes vagy hogy kell írni:P
Ma nem indult jól a nap, vagyis remek reggeli meg minden, de mertem hazatelefonálni, h holnap megyek csak haza....na nem kellett volna...kikészültem, ez már tény. legszívesebben futtottam volna és kb Duna mélyéig nem álltam volna meg. De kicsit most lenyugodtam, de amig ez nem oldódik meg, ez lesz mindig. Most ugránék egy jó kis Ákos koncerten.

Jah comet díj átadón kiakadtam, ezt a sok buta celebet és az értük rajongókat.na oda kellett volna napalm, persze mikor már Ákos eljött. Gáz az egész, h a fiatalok iylenek lettek.

Ennyi

1 megjegyzés: