2010. június 6., vasárnap

Ugrálás, letört köröm, mosoly

Tegnap végre eljött az Ákos koncert napja. Elmentünk erre a Stargardenre :D
Hát felhozatal gyér volt, mondjuk Bikini slágerei jók voltak, de tömeg nem volt nagy.Ettem lángost, ami finom volt, de amúgy enni inni nem lehetett aranyban mérték:D
Karthagon kijöttünk,mén nem bírom a csávó visítását. Szerencsére ment egy Beatles tribute, hát azok aztán csináltak hangulatot, így volt tánci is, bár ekkor már alig bírtam magammal, mert hát mégis Ákosra jöttem. Anyu meg nyafogott h miért ilyen későn van, na hát többet vele se megyek koncertre:D mint egy rossz gyerek:D(jah még bementelnél, összefutottunk Anyu volt munkatársával, aki Ákosnál is dolgozott, mesélt pletyit, h a volt koncertszervezője Ákosnak összekapott vele, és elment...és balhé volt:P mondom a paradicsomban is vannak viharok?:D)Szóval fél 11 kor beálltunk Symába, hát nem gyűlt a nép én pánikoltam, nehogy már 10 ember legyen, olyan ciki...
De aztán 11kor elkezdték, na beért a tömeg:D ÁÁÁÁÁ és ÁÁÁÁÁ ekkorát még Szegeden se tomboltam, már az első számnál nem kaptam levegőt, annyit ugráltam h csak na:D ÁÁÁÁÁ kieresztettem minden gőzt, annyira de annyira jó volt.....Ez az ember akkorát alkotott, mindenki együtt ordította a számokat, tele volt a végén a Syma, majdnem...és ugráltam majom a ketrecben-re, és nem ájultam el:D és anyunak nagyon tetszett a lady gaga szám:D meg az egész, kicsit féltem nem fogja szeretni mert nem minden számot ismer, de az én rock anyum tombolt, bár végén elmondta ehhez már öreg, mondom jah, és csak a lemezbemutatóra jön:D mondom én is!

Vagyis nem mert én Volt fesztiválra is megyek már tuti, nekem még egyszer mennem kell tombolni:D és kedden meg ülve meghallgatom Ákos bácsit, és nagyokat nevetek majd:D IMÁDOM na


U.I.:JAh nagy tragédia letört az egyik műkörmöm és nem is koncert közben hanem mikor semmit se csináltam, és nem is éreztem:P Brühü....De legalább kiderült baromi erős lett a körmöm ettől a műkörmös dologtól, de nem fogok rohanni azért megcsináltatni, nincs is pénzem:D

Szóval mosoly ezerrel, és fájós láb is persze.

Ennyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése