2010. augusztus 23., hétfő

Hosszú Hétvége

Tartalmas volt, pihivel...bár még pihiztem volna legalább két hetet...kb nálunk mindenki tengerpartra ment, meg két hetekig volt szabin..én meg egy hetet, ami jó volt nem az, csak fárasztó. Na de 20-án délig aludtam kb:D:DD Utána már kedvem se volt elmenni sehova. Jah még csütön voltunk kávészünet koncertre...ahova sajna senki nem jött velünk..hát ez van..biztos van oka! De a konci jóó volt nagyon..most a késés sem zavart, csak a fránya ínygyulladásom, de a bor segített kicsit. Konci közben egy drága beszívott srác táncolt(vagy valami hasonló) Hol nem a színpad előtt, h zavarjon mindenkit. Zavaró volt, meg ciki...de aztán a pocakos lány feldobta hangulatot:D:D Kétszer is...nagyon bírom őket. Aranyosak..és már Facebook ismerősöm a Németh Feri:D:D:D Szóval összeségében jó volt, hangulatos..Aztán menet haza..és alcsi. Pénteken alvás ezerrel, meg fözöcske de okosan, és finomat:d Igazi punnyados nap:D Meg haladunk a Puzzle-val is :D Főleg mivel Drágám alvás helyett kirakott csomót:D:D Szombaton korán keltünk, mivel hajókázni mentünk Visegrádra...hát többet nem:D:D NEm volt annyira gáz, csak millióan voltak, nem volt hely..és Mucsaröcsögéröl Csalad Feljött Pöstetnézni effektus volt:D:D De élveztük...Visegrádon bekajáltunk..aztán menni alig bírtunk:D:D De lett színünk, visszafele millióan...0 ülőhely....jó volt a földön ülni:D:D De megértük ezt is..Hazafele bespájzoltunk egy üveg Bikavért..én összedobtam kaját..többit a fantáziára bízom...Nem aludtunk rögtön:D:D:D. Másnap kóma megint..Séta kicsit...kajacsinálás..(Végre sikerült a Ramsay Csirke, fini nagyon) Este förtelmes allergia roham jött rám, nem láttam a könnytől, meg a tüsszögéstől..szóval jól el lett cseszve az estém, ki is dőltem 8-kor.És ma Hétfő..bleee...munka bleeee...és drágámat ott kellett hagynom...NEm birom már sokáig igy, most kb két laki életet élek, se itt se ott nem vagyok otthon..remek érzés...ne probáljátok ki huzamosabb ideig...De azért ma még fagyiztunk..Itthon várt mucurum:D:D Szegény megfázott:S De azért jól van. Most nyugiban Ákost hallgatok...mert 3 hét múlva tombolda:D:D:D És 1 hét és Fanni jön haza, csak nem tom pontosan mikor, de majd megírja..igaz???:D

Ennyi

1 megjegyzés: