2010. augusztus 16., hétfő

Koncertek

IGENIGEN megvannak a jegyek Ákosra, kell mint a levegő megint....uhuhuhuh most esett le h kevesebb mint egy hónap van. És utána nemsokkal új lemez, most pangás van...jó lesz kis fanatizmus:D Csütön meg megyünk Kávészünetre:D JAj de csudi jó lesz...ésésésés megint 3 nap kettesben, sok lesz ez már:P:D

És most jó, bár vannak gondok...(most épp baromira zavar a súlyom), de úgy vagyok vele, h akinek igy nem vagyok jó, az ehehe igy járt, a legfontosabbnak jó így, persze nem tervezem a 200 kilót:D

De most jó, h sikerült rendbe hozni a dolgokat, még azelőtt, h túl késő lett volna. Már csak egy kis pihenés kénne, munka nélkül egy hét. Mert kicsit kezdek beposhadni, főleg,h mindenki feljebb lép, csak én nem. Ez van ha nem vagy szimpi a főnöknek.

ÉS nem vagyok egyedül, nem kell nekem pénz, se buli, se tökéletes alak, így ezt akarom, na jó persze majd családdal, meg minden.


És nemsokára tombolda:D:D:D Ákos bácsival:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése