2010. augusztus 8., vasárnap

Vagyok

Hétvégén elég sokat pihiztünk, ami jó volt, mondjuk pénteken programot szerveztem de kicsit zuhogott meg dörgött, szóval pihi ezerrel. Vettünk Puzzle-t és talán egy év alatt ki is rakjuk:D Amúgy egyre szarabb hazajönni, mostmár semmi nem köt ide, ott sokkal jobba, minden szempontból. De még mindig nem lesz megoldva ez évekig, addig meg beleörülök. Ez van. Más ilyenkor már családot alapít, vagy legalább együtt van azzal akit szeret mindig, én meg hazacuccolok, ide ahol már nem vár semmi. Fasza. Rögtön idegbeteg vagyok ha itthon vagyok. És ez az idő is kikészít, ma azt hittem megörülök a fejfájástól, csak aludni akartam, de már ez se pihentető, inkább csak nincs erőm semmihez, fizikailag meg lelkileg sem. Nem akarok már semmit, mert amit szeretnék messz messze távlatokban van. Elfáradtam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése