2010. szeptember 12., vasárnap

Egyik legjobb hétvége

Volt itt minden kérem szépen, berúgás, cigizés, bőrig ázás....fantasztikus Ákos koncert, még esősebb időben...de életem egyik legjobb koncertje volt, megvan annak is a varázsa mikor ezer erővel ordítod a dalt és zuhog rád az eső, és még ha volt is aki nem szerette, nem bírta, én ilyen jót régen tomboltam, végre nem gondoltam semmire, csak élveztem, hogy ott vagyok, h Ákos énekel és hogy nincs semmi ami elronthatja a kedvem...mert nem volt. Mert ilyen jó estém régen volt, és ugyan Fezen nem egy nagy fesztivál de még ezt is élveztem, hogy söröztem, h volt Gyula meg a zenekar(eleven hold:P) és hogy esőben csókolóztunk és, hogy életemben először fesztiváloztam úgy fesztivál hangulatban, elázva:D:D:D(és még sose rúgtam be Ákos koncert előtt) jó kijózanodtam, azért ennyire nem fajulok el. De a Ne fájjon többé, meg a majom így esőben a legjobb volt...azt hiszem kiordítottam a feszültséget. És meglepetésemre, nem fáj semmim, és nem vagyok hulla, sőt friss vagyok, szerintem most volt az a hétvége, mikor semmi bajom nem volt(van de majd elmúlik, meg suli) de azon kívül csak élveztem, h vagyok:D:D:D

Szóval sok ilyen hétvégét...és össze akarok költözni, és 4 nap (3év!!!!!!)
Hangulat kicsit:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése