2010. szeptember 10., péntek

El nem jegyzés parti:D

Tegnap sikerült beiratkoznom,nem kis idegösszeropanásokkal, de mindent elintéztem azthiszem, de azért ez az egyetem se más tájékoztatásban mint a többi felsőoktatási intézmény, szóval hatan hat félét mondanak kb. Mind1, megvolt elfáradtam, gyorsan hazarohantunk, aztán irány Helvécia, én nekem tetszik ez a hely. Jó kis málnafröccsözös, beszélgetős este volt. Mindent összevettve rég éreztem magam ilyen jól, többször kénne Csongorékkal elmenni így négyesben(Csongor biztos nem akarna):) De jó volt kicsit dumálni, piálgatni, gyrost enni séta után:D Aztán bedölni az ágyba és aludni:D:D:D

Ma meg holnap megyünk Ákosra és nagyon nagyon nagyon nagyot fogok tombolni, és még az se fog érdekelni ha esik, mert ÁKOS mert Végre haladok valami fele, mert rendbe jöttek a dolgok, mert mégiscsak vannak barátaim és mert Szerelmes vagyok(meg hülye)

Ennyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése