2010. október 15., péntek

5 nap!

ÉsÉsÉs NYertem jegyet anyunak ÉséÉséÉs 2x fogom megnézni, mondjuk csak azért mert az egyik jegy hétre szól a másik kilencre:D:D igy anyuval is és drágámmal is meg kell néznem, francba:D:D:D
ÉS 7 mp alatt válaszoltam:D:D szerintem rekord volt:D:D
Tegnap szép csini lett a hajam és mindenkinek tetszik még itthoniaknak is. ÉS persze a tegnapi nap tanulsága is megvolt és befejeztem a dolgot. És igenis azért szarul esnek dolgok, franc fog mindig azon rágodni mit nem tett meg. Szóval nem voltunk koncerten.

és én köhögök, drágám tüsszögök, de azért ma elmentünk moziba, csak ketten, ez a tutibb. A film hát jó volt, bár igen könnyü ug yutazgatni h van miből, igy én is fél perc alatt megtalálnám önmagam, legalább nekem pasit nem kell keresnem:D:D De arra ráébresztett, h mindenkinek van ami hiányzik az életéből, de lehet az másnak meg van, annak meg tuti az hiányzik ami meg a másiknak. Szóval majd lesz valahogy, engem legalább vár valaki aki átölel és nem azon sírok, h jaja nekem nincs pasim, jó nekem nincs pénzem, de ki nem szarja le. De tudom, h van akivel egyszer lesz közös jövöm, és lesznek gyerekeink és nem egyedül fogok meghalni. Azért ez több minden vagyonnál.

És már csak 5 nap:D:D:D és jajajajajaj. és jujujujuj és szivecske meg minden:D:D

És csini is leszek,mert van csizmám, szoknyám és csini hajam:D:D

Ennyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése