2010. október 18., hétfő

3 nap

És akkor sem hagyom , h bárki elrontsa, h már csak 3 nap van és végre új zene, meg klipp, meg Ákos, mert nekem ez barom. Már nem tudnak érdekelni dolgok, h hatvanszor megbeszéljük, hatvanszor felhúzzam magam, NEM ÉRDEKEL. Úgyse oldjuk meg úgyse változik semmi és már belefáradtam. NEkem a tanulásra kell összpontosítanom, erre megint csak szidom magamat, meg h miért vagyok önző, de akkor is én már nem tudok ezzel foglalkozni. MEgint máson jár az agyam, megint csak a sötét jövő amiben semmi nincs. És nekem hat tárgyra kénne tanulnom basszus.

De már csak 3 nap!

1 megjegyzés:

  1. Viki, mikor ilyen passzban vagy, jusson eszedbe a "fénybe nézz" szövege (többek között).
    Ákos egy lélekgyógyász aki dallal/zenével gyógyít. Amúgy örülj neki h inkább Ákosnak vagy a "páciense" mint a Perforált vakbélgyulladás nevű zalai megyei hörgős-hányós "metál zenekarnak"
    Látooood,minden rosszban van legalább ennyi jó:D

    VálaszTörlés