2010. október 20., szerda

Csodás este

Annyira, de annyira vártam ezt az albumot és imádom, van egy két furcsa zene rajta,de megszoktam Ákostól szóval nekem tetszik, emrt megint más mint a többi album, és olyan de olyan szövegek vannak rajta,h a szám tátva marad. A ma este csodás volt, ez az ember annyira de annyira jó fej és mennyire szereti a közönségét, és mennyire meg volt hatva, ahogy reagált a közönség a kisfilmre. És a videóklipp, anyám tökéletes, és a vége hát leesett az állam, és még meg is könnyeztem, bár eleve ez a dal sirásra késztet. és a kis két emberes zenélés, na ilyen csak most csak itt volt. És igy minden flanc nélkül igy énekelni, xfaktor meg megasztár mehet a busba,sose senki nem tud így. És a történeteit imádom, föleg ahogy előadja. És amúgyis sose tudnám megunni. Kétszer egymás után sem:D Szóval csak felnézni tudok rá, mert mindig annyira magával ragad, h tudom nincs gond, mert ő énekel. És most is akkora dolgokat mondott, igazságokat, amit csak az tudni kimondani akit szeretnek. És igaza van szeretik. És azthittem a klipp majd átértelmezi a dalt nekem, de nem és ebbe is majd belemagyaráznak ahány ember annyi felfogás, és nagyon szép.

Most ez a nyugodt kis este, a várakozás sokat jelentett nekem, föleg az elmúlt 2 nap miatt. Megnyugodtam mert van miért élni. Már csak azért is h elmenjek koncertre(na jó sokkal többért is)

Ennyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése