2010. október 21., csütörtök

Érintő

Istenem ez a dal, áh elmondani nem tudom annyira de annyira igaz és szép. és megkönnyeztet. És ez az ember nem tudom, de a szövegek a dal, az egész, ha hallgatom esküszöm még a betegség is elmúlik, de tényleg. Minden dalban van valami amire csak tátom a szám. és igen megérte négy évet várni rá, mert fergeteges lett, és érezni rajta, h szeretettel csinálta, h meggebedett bele, hogy minden egyes hangot kidolgozott, és minden egyes szöveg róla szól. ÉS közben olyanokat énekel meg, ami végül is rám is igaz. és akkor állsz és hallgatod és azt mondod, ezt hogy csinálta. Pont így voltam a fénybe nézz-el, éppen a mély gödörben voltam és erre megénekli, h "Mindig a fénybe nézz Mert szebbet még soha nem láttál Biztos a fénybe érsz Ha fel tudsz állni, mikor elbuktál" és akkor így kb leeesik az állad és azt mondod, ezt hogy volt képes ilyen szépen megírni. De kb minden dalból kivehetnék sorokat, h anyám meg csodás, mert ááááá.

De közben más szépet is kaptam és nem Ákostól, hanem drágámtól, és ez az egy gesztus bebizonyította, h igazán teljes szívéből és örökre.... és akkor megint a sirás kerülget, na igen ez a két ember tudja csak ezt kiváltani belőlem. Azthiszem életem végéig ez lesz a felállás:) Mert imádom őket!

ÉS azthiszem a legjobb hét vár rám, csak beteg vagyok és nem akar elmulni, remélem nem most dölök ki, bár ma is azthittem és lám még élek:D

Ennyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése